نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی روحیه انعطاف پذیری دارند و رفتارای خود را از اطرافیان و به خصوص والدین خود تقلید می کنند. بنابراین اگر قصد دارید رفتاری را به کودک خود بیاموزید در ابتدا خودتان باید آن رفتار را داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا فرزند خود را به کتاب خوانی تشویق کنید باید در ابتدا خودتان عادت کتاب خوانی را در خانه و اطراف فرزند خود داشته باشید. در آموزش رفتاری به فرزند خود که خودتان آن را ندارید، موفق نخواهید بود. والدین یا مربیان مهد کودک و معلم های مدرسه های پایه های ابتدایی برای آموزش به کودکان از راه و روش های متفاوتی استفاده می کنند.

از جمله روش هایی که برای آموزش به کودکان استفاده می شود می توان به موسیقی کودکانه فارسی اشاره کرد. کودکان هنگامی که ترانه ی کودکانه ای را گوش می دهند سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کنند و سپس برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. طبیعتا از آن ها تعریف و تمجید می شود و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. موسیقی های کودکانه ی بسیاری در سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید با آموزش آن ها علاوه بر تقویت اعتماد به نفس او، حافظه ی کودک خود را نیز تقویت کنید.

بازی کودکانه متفاوتی وجود دارد که هدف آن ها تقویت حافظه ی کودکان است و مخصوص و ویژه ی کودکان طراحی شده است. با انجام اینگونه بازی های فکری آنلاین یا بازی های فیزیکی می توانید حافظه ی کودک خود را تقویت کنید. از جمله سایت هایی که متناسب کودکان طراحی شده است و محتوا های بسیار مفیدی برای کودکان با سنین متفاوت دارد می توان به سایت وولک اشاره کرد. با ورود به سایت وولک از محتوا های کودکانه ی آن استفاده کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هنگام آموزش نقاشی کودکان با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس نقاشی ساده نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعات از نقاشی کودک خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما در آن دخیل باشد. به عنوان مثال آموزش نقاشی جوجه که ویدیو آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا کمودکان معمولا به حیوانات علاقمند هستند. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد. البته کودکان به طور غریزی از سن بسیار کمک یعنی شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و با آن به کاغذ می کوبند و رفته رفته با گذر زمان طرح های منظم تری را بر روی کاغذ رسم می کنند. شما با مراجعه به سایت voolak می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های کودکانه را مشاهده کنید و به کودک خود آموزش دهید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یکی از تجهیزات الکترونیکی است که امروز برای بسیاری از مردم به وسیله ای ضروری تبدیل شده است. چرا که بسیاری از مردم با لپ تاپ ها و کامپیوتر ها مشغول کسب و کار هستند و درآمد آن ها به وسیله ای ابزارات است. بنابراین اهمیت عملکرد صحیح آن ها بیش تر از پیش شده است. از آن جایی که در ساخت لپ تاپ ظرافت و حساسیت زیادی به کار رفته است بنابراین برای یافتن علت روشن نشدن لپ تاپ خود تعمیر هر مشکل دیگر آن نمی توانید به هر تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی مراجعه کنید.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای و ماهر باید به تعمیرکارانی مجرب دسترسی داشته باشد. تعمیرکار حرفه ای باید به تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری محصولات شرکت های سازنده ی مختلف مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر تجهیزات الکترونیکی و دستگاه ها متفاوت را به حداقل برساند. در صورتی که تعمیرکار انتخابی شما به اندازه کافی در کار خود مهارت نداشته باشد و تجربه کافی در زمینه ی تعمیرات را نداشته باشد ممکن است به دستگاه شما خسارت بیش تری وارد کند.

در صورتی که شرایط انتقال دستگاه خود را به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیر لپ تاپ در محل استفاده کنید. در این روش پس از ثبت درخواست توسط مشتری، تعمیرکار ماهر و مجرب در محل مورد نظر مشتری حاضر میشود و در حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که با دسترسی به برترین و ماهر ترین تعمیرکاران قادر است تا هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه رفع کند. همچنین این مجموعه قابلیت تعمیر در محل را نیز دارد. برای ثبت درخواست خود به آدرس digibaan.ir مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین های مداربسته IP یکی از ایده‌آل ترین نوع دوربین مداربسته است که برای مشاهده آنلاین، ضبط با بهترین کیفیت با وضوح بالای تصویر می توانند بر روی هر نوع از شبکه های کامپیوتری باشند. همه دوربین های تحت شبکه دارای منوی شبکه Web Viewer هستند که با استفاده از هر نوع مرورگر تحت وب می توان به این منو دسترسی داشت. دوربین مداربسته IP، کاملاً مستقل از کامپیوتر عمل می کنند و با توجه به نوع قابلیت هایشان هر دوربین مداربسته ویژگی های منحصر به فردی را برای کاربر فراهم می آورد. استفاده از دوربین تحت شبکه داهوا به علت قابلیت های مضاعف و انعطاف بالا در کاربرد و حتی نصب و اجرای آنها و همینطور پیشرفته تر بودن نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ کاربران را به سمت این نوع دوربین مدار بسته بیشتر سوق می دهد.

دوربین داهوا مدلIPC-HDW4431EM-AS

دوربین داهوا HDW4431EM-AS دوربین دام 4 مگا پیکسلی تحت شبکه می باشد.دوربین IPC-HDW4431EM-AS از قابلیت های ویژه مانند میکروفن داخلی (Built-in Mic ) ،  قاب فلزی ضد ضربه و ضد آب ، دید در شب هوشمند تا 50 متر ،  تشخیص هوشمند  ، پشتیبانی از حافظه MICRO SD   تا 128 گیگ ، انتقال تصویر به صورت جدا و بدون دستگاه NVR  بر روی موبایل و کامپیوتر ، و....

کیفیت تصویر دوربین داهوا 4431EM-AS ، چهارمگاپیکسل (2688×1520    2K )  با نرخ فریم 25/30fps@4M است  که از سنسور  1/3” در آن استفاده شده ، زاویه دید این دوربین در حدود 85 درجه است در 4431 EM-AS2 تکنولوژی های مانند WDR(120dB), Day/Night(ICR), 3DNR, AWB, AGC, BLC  استفاده شده که کاربرد این دوربین را در شرایط مختلف نوری ( سایه روشن ) و مکان های مختلف آسان میکند.

دوربین مداربسته داهوا IPC HFW 1230 SP با کیفیت 2 مگاپیکسل 1920*1080 ارائه شده است. این دوربین مداربسته می تواند تصاویر را به میزان H.265 ، H.265+ ،H.264 ، H.264+ فشرده کند.این کار موجب فشرده سازی بیشتر تصویر و در نتیجه اشغال پهنای باند کمتر در شبکه می شود.همچنین دوربین مداربسته داهوا IPC HFW 1230 SP مجهز به سنسور تصویر 1/2.7 اینچ cmos می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا IPC HFW 1230S می تواند تصاویر را با کیفیت بالای 1080p ثبت کند و این دوربین با نرخ 25 تا 30 فریم در ثانیه تصویر برداری می کند.

از امکانات به کار رفته در این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت 3.6 میلی متری اشاره کرد.این لنز باعث بهره مندی از یک زاویه باز می شود . دوربین داهوا HFW1230SP برای بهبود تصویر در حالت های ضد نور مجهز به تکنولوژی  DWDR  می باشد همچنین این دوربین مداربسته برای حذف نویز تصاویر از تصویر و شفافیت، از تکنولوژی 3DNR استفاده می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک گرگان یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت. البته به یاد داشته باشید که عوامل بسیار زیادی بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیرگذار هستند. مواردی مانند: آدرس و محل جغرافیایی مهد کودک گرگان، امکانات مهد کودک در گرگان، مربیان مهد کودک گرگان و ... بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیر مستقیم دارند.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

کودکان از سن دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با افرادی غیر از خانواده خود نیز در تعامل باشند. کودکانی که در مهد کودک یزد ثبت نام می کنند بخشی از وقت روزانه ی خود را به جای مادر خود با مربی مهد کودک یزد سپری می کنند. مربیان مهد کودک یزد یا هر شهری که در آن ساکن هستید پر رنگ ترین و مهم ترین نقش را در مهد کودک یزد ایفا می کنند. همانطور که به احتمال زیاد می دانید مهد کودک یزد و تمامی مهد کودک ها در آموزش و پرورش شخصیتی، رفتاری و... کودکان شما تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی دارند و مهم ترین نقش را در مهدکودک ها، مربیان مهدکودک ایفا می کنند. یکی از ملاک های شما برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک یزد برای فرزند خود بی شک باید مربی مهد کودک در یزد باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و ... بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

بررسی لیست مهد کودک ایلام از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا در صورتی که شما لیست مهد کودک ایلام را مورد بررسی دقیق قرار ندهید ممکن است مناسب ترین و بهترین مهد کودک ایلام را که با سلیقه فرزندتان همخوانی داشته باشد برای او انتخاب نکنید و در نتیجه کودک شما هنگام ورود به مهد کودک ایلام انتخابی شما احساس خوبی را دریافت نکند و از رفتن به محیط های اجتماعی به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراین با بررسی دقیق لیست مهد کودک ایلام یک مهد کودک خوب در ایلام را برای فرزند خود انتخاب کنید.

فضا و چیدمان و درکل دکوراسیون بهترین مهد کودک بجنورد و تمامی مهد کودک های سرار کشور باید بر اساس سلایق، علایق و روحیات کودکان طراحی شود تا کودکان هنگام ورود به مهدکودک احساس امنیت و آرامش اولیه مورد نیاز خود را دریافت کنند و از حضور در مهد کودک بجنورد نهایت لذت را در کنار یادگیری ببرند. کودکان در سن بسیار کم نیاز به بازی و سرگرمی های زیاد دارند بنابراین اولین اولویت یک مهد کودک خوب در بجنورد باید نگهداری از کودکان و سپس بازی و سرگرمی کودکان باشد. آدرس و موقعیت جغرافیایی قطعا در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد شما تاثیر گذار است زیرا یک مهد کودک خوب در بجنورد زمانی برای کودک شما مناسب است که نزدیک محل سکونت شما باشد تا رفت و آمد روزانه به مهد کودک سخت نباشد و کودک شما دلزده و آشفته نشود.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در انتخاب یک مهد کودک مناسب برای فرزند خود باید به پارامتر های متفاوتی توجه کنید و همه جوانب را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر در شهر قزوین ساکن هستید، مهد کودک قزوین انتخابی شما باید ویژگی های بهترین مهد کودک قزوین را داشته باشد تا کودک شما هنگام ورود به مهد کودک خوب قزوین احساس آرامش و امنیت اولیه و مورد نیاز خود را دریافت کند. در ادامه به بررسی ویژگی هایی که بهترین مهد کودک قزوین باید داشته باشد می پردازیم.

از دیگر مواردی که باید آن را مورد بررسی قرار دهید می توان به شهریه مهد کودک ها اشاره کرد. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در کرمان بستگی به موارد بسیار زیادی دارد. امکانات و میزان رفاهی که مهد کودک کرمان برای کودکان و والدین آن ها فراهم می کند یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت مهد کودک کرمان هستند. موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

حتی آدرس مهد کودک نیز مهم است. به عنوان مثال، موقعیت جغرافیایی می تواند یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین مهد کودک کرمانشاه برای فرزندتان باشد، زیرا در صورتی که مهد کودک کرمانشاه از محل سکونت شما فاصله ی بسیار زیادی داشته باشد ممکن است کودک شما از مهدکودک خود دلزده شود.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کامپیوتر یکی از تجهیزات الکترونیکی است که به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارد. کامپیوتر در واقع از کنار هم قرار گرفتن چندین قطعه ی سخت افزاری که هرکدام وظیفه ی خاص خود را دارند، تشکیل شده است. اگر هر کدام از قطعات کامپیوتر دچار مشکل شوند، عملکرد کلی کامپیوتر دچار مشکل می شود. بنابراین باید سلامت عملکرد تمامی قطعات کامپیوتر تضمین شود. بعضی از مشکلاتی که برای کامپیوتر پیش می آید و نیاز به تعمیر پیدا می کند بسیار واضح و علنی است.

به عنوان مثال بوق ممتد کامپیوتر نشان از خرابی قطعه ای از کامپیوتر است. ممکن است خرابی فن کامپیوتر باعث بوق زدن کامپیوتر شود یا مشکل از قطعه ی دیگری باشد. اولین وظیفه ی یک تعمیرکار ماهر و مجرب عیب یابی صحیح است. در صورتی که که عیب یابی به طور صحیح انجام نشود، خسارت بیش تری به دستگاه شما وارد می شود. بنابراین برای تعمیر دستگاه های خود حتما یک تعمیرکار یا مرکز تعمیر حرفه ای و تخصصی را انتخاب کنید.

در صورتی که وقت یا شرایط انتقال کامپیوتر خود به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید از روش تعمیر کامپیوتر در محل استفاده کنید. در این روش پس از ثبت درخواست توسط مشتری، تعمیرکار ماهر در محل مورد نظر مشتری حضور پیدا می کند و در حضور خود مشتری به عیب یابی و سپس تعمیر دستگاه او می پردازد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که قادر است هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند. همچنین این مرکز مجهز به بروز ترین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر است و با دسترسی به برترین تعمیرکاران دستگاه شما را با کم ترین هزینه ی ممکن به شما سالم برمی گرداند.



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

پک دوربین مداربسته داهوا

خرید سیستم های دوربین مداربسته بصورت پک و پکیج دوربین داهوابه صرفه تر است . فروشگاه های اینترنتی انواع پک دوربین داهوا را با تخفیف بیشتر و به صرفه تر و با قیمت کمتر بصورت پک بفروش می رسانند . برای خرید پک دوربین مداربسته داهوا باید دقت کنید که به چه دوربینی با چه کیفیتی نیاز دارید . توضیحات سازنده پک را مطالعه کنید تا متوجه شوید این پک برای چه مکانهایی گرد آوری شده .به گارانتی و خدمات قطعات اصلی پک داهوا مانند دوربین , دستکاه و هارد قبل ار خرید دفت کنید .

دزدگیر فورنت B500

دزدگیر فورنت B500 ، جدیدترین محصول شرکت 4Net می باشد. دارای قیمتی رقابتی و بسیار مقرون به صرفه از نظر اقتصادی می باشد. این دستگاه بر خلاف دیگر مدل های این شرکت کاملا انعتاف پذیر می باشد. به صورت هم زمان قابلیت پشنیبانی از خط تلفن شهری و سیمکارت را دارا می باشد. و به نسبت قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی و تلفن کننده با سری سیم کارتی بسیار اندک می باشد . این سری از دزدگیر اماکن مناسب برای هر مکانی می باشد. و جزء کامل ترین دزدگیر های اماکن موجود در بازار است.

ردیاب خودرو دیاگی

ردیاب خودرو دیاگی با داشتن تکنولوژی GPS و LBS مکان‌یابی را حتی در مناطقی که فاقد پوشش و آنتن‌دهی مناسبی هستند به خوبی انجام می‌دهد. در این موقعیت‌یاب از سنسوری استفاده شده است که در صورت خارج کردن ردیاب از مدار به سرعت پیامک هشداری برای مالک ارسال می‌شود. پس از تکمیل فرایند خرید و ثبت اطلاعات یک پنل ردیابی در اختیار مالک قرار می‌گیرد. با استفاده از پنل اختصاصی ردیاب دیاگ خودرو IR90 همیشه می‌توانید از موقعیت جغرافیایی و مسیرهای طی شده خودرو مطلع باشید.

 


:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همه ی والدین برای کودکان خود از سن بسیار کم به خصوص قبل خواب قصه های متفاوت می خوانند و قصه خوانی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودکان دارد. از جمله فواید قصه خوانی برای کودکان می توان به تقویت حافظه ی آن ها اشاره کرد. زیرا زمانی که شما قصه ای را برای فرزند خود می خوانید، فرزند شما با شخصیت های قصه همزاد پنداری می کند. این همزاد پنداری باعث تقویت قوه ی تخیل و تصویر سازی در کودک شما نیز می شود. قصه های کودکانه اغلب پند های آموزنده ای نیز در آن ها گنجانده شده است.

شما با خواندن قصه های آموزنده برای کودک خود می توانید نکات آموزنده و رفتار های اجتماعی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. آهنگ کودکانه نیز تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودکان دارد که از جمله تاثیرات موسیقی بر روی کودکان می توان به افزایش حافظه اشاره کرد. کودک شما هنگام شنیدن یک موسیقی کودکانه سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کند و این امر باعث تقویت حافظه او می شود. همچنین شنیدن ترانه های کودکانه ی متنوع باعث می شود تا دایره لغات کودک شما نیز بیشتر شود و با واژه های جدید و تازه ای آشنا شود. پس این امر در صحبت کردن کودک شما نیز تاثیرگذار است. هنگامی که کودک برای والدین خود ترانه را می خواند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

کارتون کودکانه نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کودک شما دارد. تماشای کارتون و انیمیشن های جذاب کودکانه ی امروزی نیز باعث افزایش دایره لغت در کودک شما و صحبت کردن هر چه بهتر او می شود. همچنین کارتون هایی که با زبان اصلی در دسترس شما قرار دارند باعث یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودک شما نیز می شود. شما می توانید با سرگرمی های ساده کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پررنگ تر شدن نقش ابزارات الکترونیکی در زندگی های روزمره ی ما علاوه بر اینکه باعث تغییر سبک زندگیمان شده است، بر کودکان امروزی نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. معمولا سرگرمی ها و بازی هایی که با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند، جذابیت بیشتری برای کودکان امروزی ما دارند. سایت های کودکانه ی بسیار متفاوتی وجود دارد که محتوای آن ها مخصوصا کودکان است.

کودکان شما با انجام بازی کودکانه در سایت های کودک لذت بسیار زیادی خواهند برد و ساعات بسیار زیادی را سرگرم می شود. پخش آهنگ کودکانه متفاوت و جذاب نیز بر روی عواطف کودک شما بسیار تاثیرگذار است. از جمله فوایدی که موسیقی کودکانه بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس در شخصیت َآن ها اشاره کرد. زیرا اکثر کودکان هنگام شنیدن یک شعر یا آهنگ کودکانه سعی می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید در کودکان از سن بسیار کم شکل گیرد.

از دیگر سرگرمی های سالم کودکانه می توان به قصه شب صوتی اشاره کرد. شما با پخش کردن قصه شب صوتی از طریق موبایل خود می توانید به بهتر خوابیدن کودک خود کم بسیاری کنید. معمولا قصه های کودکانه همراه با نکات آموزنده ای هستند که اینگونه با روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داده می شوند. از دیگر فواید قصه برای کودکان این است که قدرت تخیل و تصویرسازی آن ها را تقویت می کند زیرا کودک شما خود را به جای شخصیت های داستان انتخابی شما می گذراند و با آن ها تصویرسازی و همزادپنداری می کنند.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

راه های آموزش نقاشی کودکان

 

 راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند . نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید.

برای مشاهده آموزش نقاشی رنگین کمان و آموزش های کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت voolak مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی، ایجاد و پیدا کردن سرگرمی مناسب برای کودکان خود است. یکی از محبوب ترین سرگرمی های کودکان، کارتون جذاب کودکانه است. کارتون ها و انیمیشن های متفاوت می توانند نکات متفاوت و آموزنده ای به کودکان یاد دهند. کارتون ها تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارند و به همین دلیل است که یکی از راه و روش های بسیار مفید آموزش زبان های متفاوت به کودکان استفاده از کارتون های مربوط به آن زبان است. کودکان در سن پایین توانایی زبان پذیری بالایی دارند بنابراین بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود شروع به آموزش زبان به او می کنند. کودکان در سن پایین بسیار انعطاف پذیر هستند بنابراین شما می توانید با استفاده از بازی و سرگرمی موارد بسیار زیادی را از سن بسیار کم به آن ها بیاموزید.

شما با استفاده از کارتون های زبان انگلیسی می توانید به کودکان خود از راه غیرمستقیم زبان بین المللی انگلیسی را آموزش دهید و شاهد یادگیری بسیار سریع کودک خود خواهید بود. از دیگر موارد می توان به دانلود آهنگ کودکانه اشاره کرد. شما با دانلود مجموعه آهنگ های کودکانه نیز می توانید به کودک خود در امر یادگیری زبان انگلیسی کمک کنید. هر چه بیشتر زبان مورد نظر به گوش کودک شما آشنا باشد یادگیری آن زبان نیز برای او آسان تر خواهد بود. از دیگر سرگرمی های مجازی کودکانه می توان به بازی جدید کودکانه اشاره کرد. کودکان امروزی علاقه ی زیادی به سپری کردن وقت روزانه ی خود با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا کنسول های بازی دارند. بنابراین بازی های آنلاین در گوشی های همراه برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. شما می توانید با انتخاب بازی های آنلاین که فوایدی نیز برای هوش کودک شما داشته باشد، با یک تیر چند نشان بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی بسیار باهوش هستند و علاقه ی بسیار به سپری کردن اوقات روزانه ی خود با انواع ابزارات الکترونیکی یا حضور در فضای مجازی دارند. بنابراین سرگرمی هایی که با گوشی های همراه و اینترنت انجام شود برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. بسیاری از روانشناسان با طراحی انواع سرگرمی های مجازی سعی کرده اند تا از این راه به کودکان آموزش های لازم را بدهند. آموزشی که با علایق کودکان ادغام شده باشد تاثیر بسیار مثبتی بر روی یادگیری کودک دارد و شما شاهده بازدهی بسیار بالای یادگیری در آن ها خواهد بود. به همین دلیل است که هرروز مهد کودک ها و مدرسه ها هوشمند تر می شوند.

شما در سایت ها و فضا های مجازی کودکانه می توانید انواع آهنگ کودکانه صوتی و قصه صوتی کودکانه را پیدا کنید. اکثر این نوع آهنگ ها و قصه ها با هدف ها خاصی ساخته شده اند و قطعا در آن ها نکات آموزنده ی بسیار زیادی گنجانده شده است. البته از زمان های بسیار قدیم خواندن سرود و آهنگ های کودکانه یکی از اصلی ترین سرگرمی ها و روش های آموزش در مهد کودک ها و مدرسه های پایه های ابتدایی بوده است.

تماشای کارتون کودکانه نیز فایده های بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کودکان به انیمیشن های جذاب امروزی علاقه ی بسیار زیادی دارند و شما نیز می توانید با دانلود کارتون های زبان اصلی حتی از طریق تماشای کارتون نیست به کودک خود با روش غیرمستقیم زبان بین المللی انگلیسی را بیاموزید. کودکان در سن پایین قدرت یادگیری زبان بالایی دارند و یکی از آسان ترین و بهترین راه های آموزش زبان به آن ها تماشایا انیمیشن ها و کارتون های مختلف با زبان اصلی است. آموزش هایی که با سرگرمی و بازی همراه باشند بی شک بیش ترین بازدهی یادگیری را برای کودکان شما دارد.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

گاهی کودکان پس از رشد و رسیدن به سنین بالاتر دیگر نقاشی جدید آسان نمی کشند یا کمتر می کشند ، بعضی هم کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و ادامه می دهند حتی در سنین بالا . یکی از دلایلی که کودک از کشیدن نقاشی ساده و آسان خود دست کشیده ، ترس از قضاوت دیگران است زیرا دیگر کشیدن خط و نقطه و دایره شکل واقعی اجسام را نشان نمی دهد و کودک به همین دلیل و عدم داشتن توانایی در کشیدن شکل واقعی اجسام از نقاشی کودکانه ساده خود دست می کشد . اما گاهی کودکان با نشان دادن علاقه و دیدن آموزش های نقاشی های جدید متنوع می توانند این کار را ادامه دهند حتی شاید به شغل آینده آنان تبدیل شود.

کشیدن نقاشی خرگوش یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه باعث افزایش و تقویت مهارت حرکتی کودک شما می شود و فعالیت های فیزیکی کودک شما را بیشتر می کند. کودکان با سن پایین مثلا 6 ماهگی تا 12 ماهگی از کشیدن نقاشی مانند کشیدن نقاشی خرگوش برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنند. به عنوان مثال آن ها پس از به اتمام رساندن نقاشی خرگوش آن را به والدین خود نشان می دهند و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود و تقویت اعتماد به نفس یکی از ویژگی های بسیار مهمی است که باید در شخصیت هر کودکی شکل گیرد. شما با آموزش طرح های نقاشی جذاب مانند نقاشی خرگوش به فرزند خود می توانید با هزینه بسیار کم فرزند خود را از فضای مجازی دور کنید و او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. البته امروزه سایت های بسیار زیادی با محتوای کودکانه وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توانید طرح های متفاوت کودکانه ی زیادی را به فرزندان خود آموزش دهید. با مراجعه به آدرس voolak.com می توانید الگو های نقاشی کودکانه بسیار زیادی را به کودک خود آموزش دهید.

 


:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

پکیج دوربین مداربسته یکی از راهکارهایی است که در صورت عدم آشنایی خریدار با تجهیزات دوربین مدار بسته می تواند پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پک دوربین مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پارکینگ ، منازل و انبارها ارائه نماید. پکیج دوربین مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد. پکیج  دوربین مدار بسته داهوا انالوگ AHD  دارای دید در شب مناسب وکیفیت تصویر  2و4 مگاپیکسل 1080 ،  کابل ترکیبی (برق و انتقال تصویر) و منبع تغذیه مرکزی ، دستگاه ضبط DVR  وفیش های مورد نیاز می باشد. پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه دارای تصاویر دیجیتال ، دید در شب ، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل ، کابل شبکه ، منبع تغذیه ، سوکت ، سوییچ ، دستگاه ضبط NVR می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا

نسل اول دوربین آنالوگ داهوا به دلیل رزولیشن و کیفیت تصاویر پایین ، منسوخ شدند و تولید کنندگانی مانند داهوا به دنبال تولید انواع دیگری از دوربین آنالوگ بودند تا کیفیت بهتری را به بازار ارائه دهند . یکی از این دوربین های با کیفیت ، دوربین HD داهوا است . دوربین HD داهوا با کیفیت و رزولیشن بهتر از دوربین قدیمی آنالوگ ، وارد بازار شدند و از کیفیت 2 مگاپیکسل شروع به کار کردند تا امروز که کیفیت های بهتری تولید شده است . نسل جدید دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا همزمان به انتقال تصویر و صدا می پردازد و قیمت مناسبی نیز دارد . قیمت دوربین HD داهوا مانند دوربین قدیمی آن خیلی زیاد نیست و به صرفه است . تنها ایرادی که بر دوربین اچ دی داهوا وارد است ، نداشتن همخوانی با دیگر دستگاه های ضبط است یعنی نمی توان با هر دستگاهی تصاویر آن را ضبط نمود . یکی از دوربین هایی که با کابل کواکسیال انتقال تصویر انجام می دهد دوربین HDCVI است و تقریبا نسبت به دوربین آنالوگ کیفیت بهتری دارد و در رقابت با دوربین های تحت شبکه می باشد .

دوربین تحت شبکه داهوا

با وجود یک فضای مجازی به نام اینترنت و گسترش روز افزون این بستر مجازی و با دسترسی آسان کاربران به این فناوری باعث شد تا نسل جدیدی از دوربین تحت شبکه داهوا بوجود آیند. دوربین مداربسته های تحت شبکه را می توان به عنوان یک دوربین مداربسته با یک IP منحصر به فرد در یک مجموعه Local شبکه داخلی تعریف کرد و با استفاده از این شناسه IP می توان تصاویر را بر روی سیستم های شبکه ای انتقال داد تا کاربر بتواند بر روی شبکه تصاویر را مشاهده کند همچنین با استفاده از این شناسه می توان انتقال تصویر از راه دور را براحتی فعال، مدیریت و به صورت آنلاین تصاویر دریافتی این دوربین ها را ملاحظه کرد. پس از اتصال دوربین مداربسته به  سوئیچ شبکه داخلی، کاربر با استفاده از نرم افزار مانیتورینگ مربوطه از هر کامپیوتر متصل به همان شبکه و یا خارج از شبکه با استفاده از بستر اینترنت می تواند به تصاویر دوربین مداربسته IP دسترسی داشته باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

راه برای زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکانه ساده است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید. شما با مراجعه به سایت کودک وولک می توانید طرح های جذاب کودکانه ی بسیار زیادی را به صورت ویدیویی و تصویری در آن مشاهده کنید و با آموزش این طرح های جذاب کودکان خود را سرگرم کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقش آموزش نقاشی کودکانه در تربیت آن ها فرزندان شما به وسیله کشیدن نقاشی با خود و جهان بیشتر آشنا می شوند. آموزش نقاشی کودکان، خودشناسی و خودآگاهی آن ها را بالا می برد بنابراین در رفتار و شخصیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. آموزش نقاشی و نقاشی کردن… امری است که بیشتر از آن چه که فکرش را کنید بر روی خلق و خو و اخلاقیات، رفتار و شخصیت کودک شما تاثیرگذار است. می توان با استفاده از فیلم آموزش نقاشی و فیلم نقاشی کشیدن، به کودکان خود از سن کم دانش منتقل کنید. آموزش نقاشی ساده و زیبا یک سرگرمی سالم و لذت بخش برای کودک شما است.

 نقاشی لاک پشت یکی از طرح های جذاب در بین طرح های نقاشی کودکانه است. ممکن است کودک شما زمینه ی علاقه مندی به نقاشی کشیدن را نداشته باشد اما شما می توانید با انتخاب و نشان دادن طرح های جذاب نقاشی کودکانه مانند نقاشی لاک پشت به فرزند خود او را به کشیدن نقاشی علاقمند کنید زیرا نقاشی کشیدن برای روح و جسم کودک شما فواید بسیار زیادی خواهد داشت. به عنوان مثال، کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

برای مشاهده نقاشی لاک پشت و نقاشی های کودکانه بیشتر برای سرگرمی کودکان در خانه می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید. وبسایت کودکانه وولک با در برداشتن داستان های کودکانه متنوع و سرگرمی های جذاب مانند آهنگ کودکانه، نقاشی، کاردستی و کارتون های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای کودکان شما می آفریند!

 

 


:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای اینکه با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

امروزه بسیاری از فعالیت ها از طریق فضای مجازی و اینترنت انجام می شود. شما برای آموزش نقاشی طرح های متنوع و مختلف کودکانه ی جذاب می توانید به سایت هایی با محتوای کودک مراجعه کنید. وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که تعداد بسیار زیادی ویدیو و عکس های آموزش نقاشی کودکانه در آن جای گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین داهوا 1200DP

دوربین داهوا 1200DP از فناوری AGC پشتیانی می‌کند . دوربین داهوا 1200DP برای تصویر برداری به نور مناسب نیاز دارد اما برخی مواقع نور محیط به اندازه‌ای مطلوب نیست که دوربین بتواند مناسب‌ترین وضوح را تصویر برداری کند، در این مواقع دوربین از فیلتر AGC برای کنترل و اصلاح نور کم محیط و تصویر برداری با کیفیت بالاتر استفاده می‌کند. فیلتر Automatic Gain Control  بطور خودکار میزان روشنایی محیط و شدت نور را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که شدت نور محیط پایین‌تر باشد، دوربین داهوآ بطور خودکار سیگنال ویدیویی را تقویت می‌کند تا از این طریق منجر به جبران کاهش نور محیط شود.

دوربین داهوا 1200TP

داهوا یکی از معتبرترین برندهای ساخت دوربین مداربسته است. دوربین داهوا 1200TP مناسب محیطهای بیرونی است و بدلیل جنس فلزی آن در مقابل نور خورشید و باران مقاوم است این دوربین دارای دید 25 متر در شب (مفید) است.

دوربین داهوا 1200MP

دوربین HDW 1200 MP هم یکی از دوربین های یری Economic HDCVI داهوا بوده که با رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسلی روانه بازار شده است.نور مادون قرمز در دوربین داهوا 1200MP تا طول 30 متر را پشتیبانی می کند.

با درنظر گرفتن کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی Full HD 1080p و قدرت دیددرشب 30 متری می توان گفت دوربین HDW 1200 MP DAHUA یک دوربین مداربسته حرفه ای از نظر کیفیت تصویر و قیمت مناسب و به صرفه می باشد. پردازش تصویر در دوربین داهوا HDW 1200 MP با سرعت 25/30 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت فول اچ دی و 25/30/50/60 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت اچ دی صورت می گیرد . داهوا در دوربین خود از سنسور 1/2.7 اینچی CMOS بهره گیری کرده است که یک حسگر قدرتمند و استاندارد است. همچنین لنز فیکس 3.6 میلی متری را در این دوربین تعبیه شده است .

 


:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان همیشه به شنیدن داستان کودکانه و قصه های متفاوت بچگانه علاقه ی زیادی نشان می دهند. والدین نیز از سن بسیار کم معمولا قبل از خواب برای فرزندان خود قصه های کودکانه ی متفاوتی را می خوانند. شما با انتخاب قصه های آموزنده ی کودکانه می توانید موارد و نکات آموزنده ی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. داستان صوتی یکی از بهترین راه های آموزش به کودکان است که با پخش کردن انواع قصه های صوتی می توانید از سن بسیار کم به کودک خود انواع آموزش های رفتاری را بدهید.

یکی دیگر از محتوا های بسیار سرگرم کننده برای کودکان در فضای مجازی، ترانه کودکانه است. کودکان از شنیدن موسیقی ها و آهنگ های کودکانه بسیار لذت می برند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی عواطف و روح آن ها دارد. شما با انتخاب ترانه های جذاب کودکانه و پخش کردن آن برای کودک خود می توانید باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند خود شوید. زیرا اکثر کودکان هنگامی که موسیقی یا ترانه ای را می شنوند تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنن و برای والدین خود بخوانند. این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما خواهد شد.

از دیگر سرگرمی های کودکان امروزی می توان به بازی کودکانه آنلاین اشاره کرد. هزاران هزار بازی های آنلاین بچگانه با موضوعات متنوع در سایت های کودک وجود دارد که کودکان علاقه ی بسیار زیادی به سپری وقت خود با انجام اینگونه بازی ها دارند. شما با انتخاب بازی های جذاب کودکانه می توانید کودک خود را با بازی هایی که بر روی هوش فرزند شما تاثیر مثبت دارند، سرگرم کنید. بسیاری از بازی های آنلاین کودکانه با هدف تقویت هوش کودکانه طراحی و ساخته می شوند که شما می توانید با استفاده از آن ها هوش کودک خود را تقویت کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی به تجهیزات الکترونیکی علاقه ی بیشتری نشان می دهند زیرا حتی وضعیت تحصیل آن ها نیز به این تجهیزات وابسته شده است. بنابراین کودکان بیش از پیش به دنیای مجازی و اینگونه ابزارات علاقمند شده اند. دور کردن کودکان از این فضا ها یکی از دغدغه های امروزی هر والدینی است. برای دورن کردن کودکان از اینترنت و فضای مجازی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی، کامپیوتر و یا حتی کنسول های بازی می توانید از سرگرمی ها و فعالیت های خانگی که برای کودکان جذاب باشد، مانند ساخت کاردستی های متنوع یا روایت قصه های کودکانه مانند حسنی نگو بلا بگو برای کودکان با سن های پایین تر استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین فواید کاردستی، دور کردن کودکان امروزی از دنیای تنولوژی است. بسیاری از کودکان اکثر وقت خود را با کنسول های بازی و موبایل ها می گذرانند. ساخت کاردستی انار یا کار دستی های طرح های دیگر می تواند فرزند شما را برای ساعتی از دنیای مجازی و وسایل الکترونیکی دور نگه دارد. بنابراین طرحی جذاب و مناسب کودکان را برای کاردستی انتخاب کنید تا کودک شما برای ساخت آن تشویق شود. از دیگر فواید کاردستی می توان به آموزش غیرمستقیم اشاره کرد.

به عنوان مثال، کشور عزیز ما ایران از رسم و رسومات و فرهنگ بسیار جذابی برخوردار است که کودکان ما در گذر زمان با اکثر آن ها آشنا خواهند شد. شما با آموزش کاردستی هفت سین به فرزندان خود می توانید آن ها را از سن بسیار کم با رسم و رسومات جذاب نوروز و سال نوی ایرانیان آشنا کنید. ساخت کاردستی هفت سین می تواند به کودک شما نکات بسیار زیادی را از روش غیرمستقیم آموزش دهد. فرزند شما از سن بسیار کم با انواع الگو ها، طرح ها، رنگ های مختلف، اشکال و .. آشنا می شود.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک یا کودکستان هر دو نام اولین مکانی هستند که کودک شما به دور از پدر و مادر و خانواده ی خود در حضور پیدا می کند و برای حضور در مکان های اجتماعی بیشتر خود را آماده می کند. بزرگ ترین کمکی که شما با ثبت نام کودک خود در بهترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید می کنید این است که کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده می کنید. رفتار های اجتماعی و اعتماد به نفس کودک خود را تقویت می کنید و به او در رشد شخصیتی اش کمک می کنید. در ادامه به بررسی جزئی تر هر کدام از این موارد می پردازیم تا بیشتر به اهمیت حضور کودکانتان در مناسب ترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، پی ببرید.

مربی مهد کودک خوب در قزوین یا هر مهدکودک دیگری مهم ترین نقش را در هر مهد کودک در قزوین یا هر شهر دیگری ایفا می کند. مربیان باید توانایی، مهارت و دانش کافی را برای این کار یعنی مربی مهد کودک قزوین داشته باشند زیرا در صورتی که مربی مهد کودک در قزوین اطلاعات و مهارت کافی را برای این شغل نداشته باشد ممکن است به کودکان آسیب های جدی برساند. اخلاق و مهارت مربی مهد کودک قزوین انتخابی شما برای کودک خود مهم ترین ویژگی ای است که شما باید هنگام انتخاب بهترین مهد کودک قزوین برای فرزند خود به آن توجه داشته باشید.

قیمت مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

حتما شما از اهمیت انتخاب یک مهد کودک خوب ایلام یا هر شهری که در آن زندگی می کنید مطلع هستید. انتخاب یک مهد کودک خوب در ایلام به دلایل بسیار زیادی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین مهد کودک ایلام طبیعتا ویژگی های خاص مربوط به خود را دارد که این ویژگی ها آن مهد کودک ایلام را از سایر مهدکودک ها متمایز کرده است. به بررسی ویژگی های یک مهد کودک خوب در ایلام می پردازیم. یک مهد کودک خوب در ایلام تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما می گذراد.

بی شک بهترین مهد کودک اراک باید تمامی ویژگی های مهد کودک های خوب اراک را داشته باشد. البته به خاطر داشته باشید که شاید بهترین مهد کودک اراک از نظر شما با بهترین مهد کودک اراک از نظر والدین کودک دیگر متفاوت باشد زیرا ملاک های اشخاص متفاوت برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک در اراک در بین مهد کودک های اراک با یکدیگر متقاوت است. برای انتخاب بهترین مهد کودک اراک برای فرزند خود می توانید از لیست مهد کودک اراک کمک بگیرید.

قیمت مهد کودک بجنورد می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد زیرا هرگونه فعالیتی که د محیط یک مهد کودک بجنورد برای کودکان یا والدین آن ها انجام می شود طبیعتا بر روی شهریه مهد کودک بجنورد تاثیر گذار است. بنابراین برای تخمین زدن یا مقایسه شهریه مهد کودک بجنورد در ابتدا میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک بجنورد انتخابی شما در اختیار شما و کودک شما قرار می دهد را مورد بررسی قرار دهید. البته لازم به ذکر است که بهترین مهد کودک های بجنورد از امکانات بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بجنورد برخوردار هستند بنابراین شهریه و قیمت آن ها نیز بیشتر از سایر مهد کودک های بجنورد است.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()